E Ticaret Danışmanlığı

“Analiz ve Raporlama ürünümüzden, Tecrübelerimizden ve İş ortaklarımızdan aldığımız güç ile”

Ne Yapıyoruz ?

  • Operasyonel ve Teknolojik ihtiyaçların belirlenmesi
  • Pazarlama stratejilerinin belirlenmesi
  • Marka ürün yada hizmet materyallerinin Website, Sosyal Medya gibi kanallarda paylaşım sıklık ve dilinin devamlılık yol haritasının çizilmesi
  • Kampanya stratejilerinin belirlenmesi
  • SEM ve SEO ile organik büyüme desteği
  • Pazaryeri stratejileri danışmalığı ve entegrasyon desteği

Ne

ETicaret danışmanlığı hizmetimiz ile düzenli gerçekleştirdiğimiz çalışmalar sayesinde markanın büyümesi ve güçlü bir dijital marka haline gelmesinde destek hizmetleri sunarız

Türkiye'de E Ticaret

SEO nedir sorusunun cevabı bir web sitesi hakkında arama motorları için yapılan tüm iyileştirme çalışmaları olarak tanımlanabilir. İnternet üzerinden bilgi ve ürün aramak için kullanılan arama motorları bu özellikleri ile web platformlarının en büyük ziyaretçi ve müşteri kaynaklarıdır. Arama sonuçlarında müşterilerin büyük bir çoğunlukla ilk sayfalardaki siteleri ziyaret etmeleri zamanla bu sektörün oluşmasını ve önem kazanmasını sağlamıştır.

SEO, ilgili anahtar kelimelerle arama motorlarında daha üst sıralarda yer alarak bu kelimelere ait arama trafiğinde en yüksek ziyaretçi sayısına ulaşmayı hedefler. SEO çalışmaları ise bu bağlamda web sitelerini tüm yönleriyle arama motorlarına uyumlu hale getirmeyi ve ziyaretçilerine daha kolay ve hızlı ulaşabilecekleri bir web platformu sunmayı amaçlar. Bu yönüyle SEO, web sitelerinin daha anlaşılır, kolay kullanıma sahip ve ziyaretçiye aradığı şeyi verebilecek seviyeye gelmesine de yardımcı olur. 

Neden E Ticaret

lorem ıpsum

Firmanın sunduğu ürün yada hizmetlerin en verimli şekilde hedef kitleye ulaştırır ve maksimum dönüşüm hedeflenir.

 

Pazarlama stratejilerini belirler ve iş planı  iyileştirerek düşük maliyetli yaklaşımlar için ideal çözümler üretir.

Geliştirme

Çevrimiçi müşteri hizmetleri konusunda gerekli olan unsurları bir araya getiri ve ihtiyaçları en iyi şekilde karşılamak için uygun yazılım sisteminin tasarlanmasına yardımcı olur.


Hedef Kitle

Hedef kitlenin web sitesine erişiminin genel olarak hangi araçlarla sağlandığını kontrol eder.

Reklam kampanyalarının sonuçlarının analiz ederek, web sitesi üzerinde kitle hareketlerine göre revize önerilerinde bulunur.

SEO - SEM

SEO – SEM çalışmalarını gerçekleştirir. Markanın organik arama motorları sıralamasındaki sonuçlarını düzenli olarak takip eder.

Raporlanma

Online satışların takibini yapar ve satışlardaki değişikliklerin raporlanmasını sağlar.

Online platformlardaki başarı ölçülür.

Siparişleri yönetir, marka dijital kimlik performansını ölçer ve müşteri memnuniyetini takip eder. Bunların her birini hızlı ve başarılı bir şekilde yapabilmek için uygun sistemler tasarlar.

Merak Ettiklerini Sorabilirsin !

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hendrerit massa condimentum enim, nisl vitae. Ultricies aliquet proin egestas donec viverra turpis luctus gravida ipsum.

Pişman Olmazsın! 🙂

Strateji

  • Stratejik Planlama
  • Depo & Lojistik
  • Finansal Plan
  • Veri Mühendisliği
  • Kaynak Yönetimi

Dijital

  • Dijital Pazarlama
  • SEO
  • Sosyal Medya Reklamları
  • İçerik Yönetimi
  • Dijital İtibar Yönetimi

Grafik

  • Dijital Graik Tasarım
  • Kurumsal Kimlik
  • Site içi Banner
  • Web Dizayn
  • Reklam Bannerları

Yazılım

  • Entegrasyonlar
  • 3.Parti Ajans Yönetimi
  • Sunucu Yönetimi
  • Mobil Uygulama
  • Frontend & CSS

Pazarlama

  • Pazarlama Danışmanlığı
  • Markalaşma
  • Kampanya Yönetimi
  • Pazarlama İletişimi
  • TV Reklam Yönetimi

Strateji

  • +90 222 502 70 00
  • info@dijitalks.com
  • Hoşnudiye Mah. İsmet İnönü-1 Cad. 13/411
    Yalçın Kılıçoğlu Plaza Tepebaşı / Eskişehir

Sita Haritası

  • Hakkımızda
  • Referanslar
  • İş Ortakları
  • Dijital Konuşmalar
  • İletişim
Başa dön