Dijital Pazarlama
Performans pazarlamasında hedef KPI olur ve bu KPI’ların en üst düzeye ulaşması için tüm dijital reklam mecralarında veriye dayalı optimizasyonlar yapılır.

Nedir?
SEO nedir sorusunun cevabı bir web sitesi hakkında arama motorları için yapılan tüm iyileştirme çalışmaları olarak tanımlanabilir. İnternet üzerinden bilgi ve ürün aramak için kullanılan arama motorları bu özellikleri ile web platformlarının en büyük ziyaretçi ve müşteri kaynaklarıdır. Arama sonuçlarında müşterilerin büyük bir çoğunlukla ilk sayfalardaki siteleri ziyaret etmeleri zamanla bu sektörün oluşmasını ve önem kazanmasını sağlamıştır.
SEO, ilgili anahtar kelimelerle arama motorlarında daha üst sıralarda yer alarak bu kelimelere ait arama trafiğinde en yüksek ziyaretçi sayısına ulaşmayı hedefler. SEO çalışmaları ise bu bağlamda web sitelerini tüm yönleriyle arama motorlarına uyumlu hale getirmeyi ve ziyaretçilerine daha kolay ve hızlı ulaşabilecekleri bir web platformu sunmayı amaçlar. Bu yönüyle SEO, web sitelerinin daha anlaşılır, kolay kullanıma sahip ve ziyaretçiye aradığı şeyi verebilecek seviyeye gelmesine de yardımcı olur.

Araçlar
Search Ads
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR



SEO
İçerik optimizasyonu: Hedef kitlenize uygun ve aranma hacimleri yüksek anahtar kelimeleri içeren ziyaretçi dostu içerikler SEO‘ya uygun içerik olarak tanımlanabilir. Web sitesi içerikleri bu şekilde düzenlenir.
Mobil uyumluluk: Mobil uyumlu web siteleri, mobil uyumlu olmayan web sitelerine oranla daha üst sıralarda yer almaktadır. Bu doğrultuda web siteleri mobil uyumlu olacak şekilde düzenlenir.
Kullanıcı deneyimi: Kullanıcı deneyimi esas alınarak site içi etkileşim kontrolleri sağlanır.
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR

Mailing
Düzenli kontroller: Yapılan düzenlemelerin yazılımsal bir sorun ya da güncelleme ilebozulması mümkündür. Bu yüzden proje düzenli aralıklarla sürekli kontrol edilir.
Veri kontrolleri: Açılış sayfaları, en çok ziyaret alan sayfalar, organik trafik artışları, yeni kullanıcı artış oranları gibi veriler aylık, yıllık gibi periyotlar için incelenirken; aylık ya da sezonluk karşılaştırmalı olarak da incelenir.
Kullanıcı analizleri: Site içi kullanıcı davranışları optimizasyonlar konusunda ipuçları verir. Bu yüzden optimizasyonlar kullanıcı analizleri doğrultusunda yapılır.
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR



Sosyal Medya Pazarlaması
Organik trafik satışa nasıl yansır?
- Diğer pazarlama faaliyetleri ile kolay entegre olması verimi ve dönüşümü arttırır.
- Arama sonuçlarında üst sırada yer almak daha fazla müşterinin markayı tanımasını, güvenmesini ve markanın büyümesini sağlar.
- Kullanıcının asıl odaklandığı ürünleri ön plana çıkartarak dönüşümün arttırılması hedeflenir.
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR

İçerik Pazarlama
Düzenli kontroller: Yapılan düzenlemelerin yazılımsal bir sorun ya da güncelleme ilebozulması mümkündür. Bu yüzden proje düzenli aralıklarla sürekli kontrol edilir.
Veri kontrolleri: Açılış sayfaları, en çok ziyaret alan sayfalar, organik trafik artışları, yeni kullanıcı artış oranları gibi veriler aylık, yıllık gibi periyotlar için incelenirken; aylık ya da sezonluk karşılaştırmalı olarak da incelenir.
Kullanıcı analizleri: Site içi kullanıcı davranışları optimizasyonlar konusunda ipuçları verir. Bu yüzden optimizasyonlar kullanıcı analizleri doğrultusunda yapılır.
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR



İnflucer
Organik trafik satışa nasıl yansır?
- Diğer pazarlama faaliyetleri ile kolay entegre olması verimi ve dönüşümü arttırır.
- Arama sonuçlarında üst sırada yer almak daha fazla müşterinin markayı tanımasını, güvenmesini ve markanın büyümesini sağlar.
- Kullanıcının asıl odaklandığı ürünleri ön plana çıkartarak dönüşümün arttırılması hedeflenir.
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR

Remarketing
Düzenli kontroller: Yapılan düzenlemelerin yazılımsal bir sorun ya da güncelleme ilebozulması mümkündür. Bu yüzden proje düzenli aralıklarla sürekli kontrol edilir.
Veri kontrolleri: Açılış sayfaları, en çok ziyaret alan sayfalar, organik trafik artışları, yeni kullanıcı artış oranları gibi veriler aylık, yıllık gibi periyotlar için incelenirken; aylık ya da sezonluk karşılaştırmalı olarak da incelenir.
Kullanıcı analizleri: Site içi kullanıcı davranışları optimizasyonlar konusunda ipuçları verir. Bu yüzden optimizasyonlar kullanıcı analizleri doğrultusunda yapılır.
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR



Affiliate
Organik trafik satışa nasıl yansır?
- Diğer pazarlama faaliyetleri ile kolay entegre olması verimi ve dönüşümü arttırır.
- Arama sonuçlarında üst sırada yer almak daha fazla müşterinin markayı tanımasını, güvenmesini ve markanın büyümesini sağlar.
- Kullanıcının asıl odaklandığı ürünleri ön plana çıkartarak dönüşümün arttırılması hedeflenir.
KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR

Merak Ettiklerini Sorabilirsin !
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hendrerit massa condimentum enim, nisl vitae. Ultricies aliquet proin egestas donec viverra turpis luctus gravida ipsum.
Strateji
- Stratejik Planlama
- Depo & Lojistik
- Finansal Plan
- Veri Mühendisliği
- Kaynak Yönetimi
Dijital
- Dijital Pazarlama
- SEO
- Sosyal Medya Reklamları
- İçerik Yönetimi
- Dijital İtibar Yönetimi
Grafik
- Dijital Graik Tasarım
- Kurumsal Kimlik
- Site içi Banner
- Web Dizayn
- Reklam Bannerları
Yazılım
- Entegrasyonlar
- 3.Parti Ajans Yönetimi
- Sunucu Yönetimi
- Mobil Uygulama
- Frontend & CSS
Pazarlama
- Pazarlama Danışmanlığı
- Markalaşma
- Kampanya Yönetimi
- Pazarlama İletişimi
- TV Reklam Yönetimi