Analiz ve Raporlama

Performans pazarlamasında hedef KPI olur ve bu KPI’ların en üst düzeye ulaşması için tüm dijital reklam mecralarında veriye dayalı optimizasyonlar yapılır. 

E Ticaret

Markalar özelinde rakiplerini, sektörlerini ve sektör geleceklerini inceliyor beraber değerlendiyor ve E Ticaret yolculuklarında nasıl bir yol haritaları çizmeleri konusunda veri ve strateji metrikleri sunuyoruz.

Sosyal Medya

Günümüzde markalar kurumsal varlıklarının yanında Sosyal Medya kanallarında da varlıklarını yansıtmak zorunluluğundadırlar, bizlerde Rakipler, Sektör ve Sektör Geleceği gözlemleri sağlayarak Sosyal Medya yol haritasını beraber belirliyor ve içerik üretimlerini devamlılık esasıyla sağlıyoruz.

Reklamlar

Bütçe karşılığında yayınlanan reklamlarınızı, Reklam yayıncıları partnerliklerimiz ile olan güncel bilgi ve deneyimler ile sentezliyor, Analiz ve Raporlama araçları verileri ile iyileştirerek maksimum reklam performansını yakalamayı hedefliyoruz.

Fizibilite

Anahtar kelime analizi: Sektöre göre uygun anahtar kelime analizi hedef kitleye uygun aranma hacmi yüksek kelimelere odaklanılarak yapılır. Belirlenen anahtar kelimeler doğrultusunda site içerikleri optimize edilir, URL yapıları güncellenir. Rakip analizi: Sektördeki rakiplerinizi inceleyerek, belli bir dönem içerisinde organik trafiğinizde büyüme, organik trafiğin ciroya olumlu yansıması ve doğru anahtar kelimelerde arama sonuçlarındaki görünürlük hedeflenir. Sektörel Analiz: Rakip analizi doğrultusunda sektörün rekabet oranı incelenir ve hedefler bu doğrultuda belirlenir.

KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR

Performans

İçerik optimizasyonu: Hedef kitlenize uygun ve aranma hacimleri yüksek anahtar kelimeleri içeren ziyaretçi dostu içerikler SEO‘ya uygun içerik olarak tanımlanabilir. Web sitesi içerikleri bu şekilde düzenlenir.

Mobil uyumluluk: Mobil uyumlu web siteleri, mobil uyumlu olmayan web sitelerine oranla daha üst sıralarda yer almaktadır. Bu doğrultuda web siteleri mobil uyumlu olacak şekilde düzenlenir.

Kullanıcı deneyimi: Kullanıcı deneyimi esas alınarak site içi etkileşim kontrolleri sağlanır.

KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR

Değerlendirme

Düzenli kontroller: Yapılan düzenlemelerin yazılımsal bir sorun ya da güncelleme ilebozulması mümkündür. Bu yüzden proje düzenli aralıklarla sürekli kontrol edilir.

Veri kontrolleri: Açılış sayfaları, en çok ziyaret alan sayfalar, organik trafik artışları, yeni kullanıcı artış oranları gibi veriler aylık, yıllık gibi periyotlar için incelenirken; aylık ya da sezonluk karşılaştırmalı olarak da incelenir.

Kullanıcı analizleri: Site içi kullanıcı davranışları optimizasyonlar konusunda ipuçları verir. Bu yüzden optimizasyonlar kullanıcı analizleri doğrultusunda yapılır.

KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR

Sonuçlar

Organik trafik satışa nasıl yansır?

  • Diğer pazarlama faaliyetleri ile kolay entegre olması verimi ve dönüşümü arttırır.
  • Arama sonuçlarında üst sırada yer almak daha fazla müşterinin markayı tanımasını, güvenmesini ve markanın büyümesini sağlar.
  • Kullanıcının asıl odaklandığı ürünleri ön plana çıkartarak dönüşümün arttırılması hedeflenir.

KULLANDIĞIMIZ ARAÇLAR

Strateji

Düzenli kontroller: Yapılan düzenlemelerin yazılımsal bir sorun ya da güncelleme ilebozulması mümkündür. Bu yüzden proje düzenli aralıklarla sürekli kontrol edilir.

Veri kontrolleri: Açılış sayfaları, en çok ziyaret alan sayfalar, organik trafik artışları, yeni kullanıcı artış oranları gibi veriler aylık, yıllık gibi periyotlar için incelenirken; aylık ya da sezonluk karşılaştırmalı olarak da incelenir.

Kullanıcı analizleri: Site içi kullanıcı davranışları optimizasyonlar konusunda ipuçları verir. Bu yüzden optimizasyonlar kullanıcı analizleri doğrultusunda yapılır.

Merak Ettiklerini Sorabilirsin !

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hendrerit massa condimentum enim, nisl vitae. Ultricies aliquet proin egestas donec viverra turpis luctus gravida ipsum.

Pişman Olmazsın! 🙂

Strateji

  • Stratejik Planlama
  • Depo & Lojistik
  • Finansal Plan
  • Veri Mühendisliği
  • Kaynak Yönetimi

Dijital

  • Dijital Pazarlama
  • SEO
  • Sosyal Medya Reklamları
  • İçerik Yönetimi
  • Dijital İtibar Yönetimi

Grafik

  • Dijital Graik Tasarım
  • Kurumsal Kimlik
  • Site içi Banner
  • Web Dizayn
  • Reklam Bannerları

Yazılım

  • Entegrasyonlar
  • 3.Parti Ajans Yönetimi
  • Sunucu Yönetimi
  • Mobil Uygulama
  • Frontend & CSS

Pazarlama

  • Pazarlama Danışmanlığı
  • Markalaşma
  • Kampanya Yönetimi
  • Pazarlama İletişimi
  • TV Reklam Yönetimi

Strateji

  • +90 222 502 70 00
  • info@dijitalks.com
  • Hoşnudiye Mah. İsmet İnönü-1 Cad. 13/411
    Yalçın Kılıçoğlu Plaza Tepebaşı / Eskişehir

Sita Haritası

  • Hakkımızda
  • Referanslar
  • İş Ortakları
  • Dijital Konuşmalar
  • İletişim
Başa dön